# 63 - pain in the ass fjortisar!

GAAAAAAAAAAAH! snacka om att jag kommer flippa snart.. sitter massa fjortisar PÅ VÄGEN, ja skojar inte dom sitter PÅ vägen o skriker o gör mig galen.. antar att dom jobbar nattskift på gatan, haha.. såg nyss en polisbil utanför, men neej.. idioterna är kvar..
lovar, kommer snart gå ut o kasta en sten på allas huvud !
Ektorp & Vilbergen, fyfan va proppat med fjortisar.. dom tror dom är så mycket, ja lovar ja vet inga områden som är värre.
Nu kanske ni tänker, ja men du bor ju där? blabla.. jag har lite mer värdighet och mognad än vissa andra.
nu sätter jag på musik igen så jag slipper höra deras jobbiga skrik hela tiden..




DEN HÄR PÅ DOM!

I swear I'm a good girl (a)

K o m m e n t a r e r
Postat av: sejda hodzic

HAHA stenkastare!! <3

2008-08-09 @ 01:28:06
URL: http://hodzicsystrarna.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0