# 294 - fryser så det gör ont.

Här sitter jag, med mjukisbyxor, ett par tjocka strumpor, en t-shirt och en tjock tröja över och fryser så att det gör ont! Det verker i hela kroppen och mina fötter är helt frusna! :( känns som om jag håller på att bli sjuk.. feber eller något. Tror jag tog dessa "varma" dagar för givet.. nu menar jag inte att ja gått ut i linne eller shorts eller liknande.. nej, nej.. bara det att jag gått utan jacka! har inte frysit ute eller något, det är bara nu.. skitjobbigt. Sitter vid bärbar dator och nu så är jag glad över att den blir så varm! annars är det jobbigt.. för nu kan jag sitta med den i knät och värma mig åtminstone lite? men det hjälper inte.. vi ska se sen om jag badar också.. tror inte det kommer göra mig bättre, eftersom jag kommer frysa efter badet.. ska bara ta det lugnt nu och vila!

K o m m e n t a r e r

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0