# 292 - Malmö

Nu ligger jag i sängen hemma hos min älskling :) vi både ligger här sugna på mc donalds, haha.. vi ska strax gå ut och tjocka oss lite :) känns så skönt att vara här, shit ni ska känna vädret! Jag svettades idag, jag skojar inte.. det var verkligen skitvarmt.. man ser killar i shorts och thirts och tjejer i kjolar o linnen.. där går jag me skinnjacka och dör.. haha, imorgon ska vi gå till stranden också, ta med oss lite gott och bara ta det lugnt.. passa på när det är så fint väder :) och en annan sak, har nu köpt min student klännig, den är jättesöt! :) ska visa bild på den senare! nu gäller det bara att hitta ett par fina vita high heel shoes, såg ett par på scorett men vi får se hur det blir med dom.. några tips annars? :)

Jag vet att jag blivit jättedålig på att uppdatera men nu när jag är här i malmö så är jag inte alltid hemma, utan är med älskllingen någonstans.. ska försöka uppdatera mera, ska skriva senare ikväll :) 

K o m m e n t a r e r
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SNYGGING DÄR! :*

Du är inte intresserad av en ny bloggdesign? <3

2009-04-06 @ 12:06:06
URL: http://takai.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0