# 293 - ännu en solig dag!

Heej alla söta läsare!

Idag är den ännu en solig dag nere i malmö, har varit varmt de senaste dagarna. Det är skönt nu för att nu slipper man gå ut och frysa även om man har sin fetaste jacka på sig! Jag och min älskling ska strax ut till stan och kolla runt lite. Tänkte leta efter skor och sen så tänkte vi köpa ett ps3 spel, call of duty 4 (typiskt killspel)..

Senare idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, vi får se vad vi gör.. det är så fint väder ute så något måste vi ju hitta på!
Uppdaterar snart igen, går inte skriva mer när Ermin 5håller ftpgåt och trycka rft6på tangente4rna, för att störa mig! Haha :)









 


K o m m e n t a r e r

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0