# 297 - hemma igen.

Nej, nu när jag väl är hemma så känner jag att jag verkligen velat stanna i Malmö! Finns verkligen ingenting att göra här i Norrköping, tråkigaste staden någonsin. Okej, finns tråkigare städer.. detta är ändå min hemstad men det är fortfarande tråkigt om man jämför med Malmö! Nej, vill tillbaka.. orkar inte med skolan, orkar inte tråka! Men vad ska man göra åt saken? Det enda positiva med att vara hemma igen är att älsklingen följt med mig! Annars skulle jag verkligen ha tråkigt!
Resan hem gick bra! Vi var hemma på ca 4 timmar, vi stannade även och åt på Mc Donalds som hungriga djur. Vi beställde mat för 8 personer när vi var 5 st, om inte mer! Personalen i kassan såg lite chokade ut när vi beställde dubbelt av allt, haha.. de blev tvugna att jobba med 3 personer för att göra iordning vår mat, haha. Under bilresan sov jag lite också, älsklingen och jag sov mot varandra och vaknade med världens värk i våra nackar. Har haft ont i hela kroppen sedan 4 - 5 dagar tillbaka så måste be min kära mamma att massera mig. De släppte av mig här hemma hos min pappa medan de fortsatte hem till Jemila, Ermins syster.
     Nu sitter jag bara här, har absolut ingenting att göra och känner mig inte alls trött. Min bror sitter också uppe vid datorn, ingen av oss kan sova. Min pappa ligger och snarkar, känner på mig att han kommer vakna när som helst och säga åt oss att vi ska lägga oss. Men en sak med mig är att, om jag inte är trött så kan jag inte lägga mig i sängen och försöka sova för det kommer ta väldigt lång tid. Så jag måste hitta på något som gör mig trött, annars går det inte.

Bilder från Malmö fick jag tyvärr inte med mig då jag inte hittar min kameraladdare och kunde därför inte fota där nere. Måste hitta den, så jag kan fota lite av det jag köpte där nere :) nog med skrivandet, ska se lite på tv nu innan jag försöker sova :)

Gonatt allihopa!

K o m m e n t a r e r

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0