# 299 - hemma hos syster.

Heelluu alla söta :)

Just nu sitter jag hemma hos min syster, väntar på att de ska komma hem från deras påskfirande :) Idag har jag inte gjort speciellt mycket, varit med Khlode.. suttit här och spelat BUZZ! haha, kämpade sönder för att vinna frågesporterna.. guess our brains ain't good enough? Har varit här hemma, tog en kort promenad i fina vädret med Princie :) Sedan har det inte hänt så mycket, det var verkligen skönt väder ute idag, kunde gå ut utan jacka! Oh, så skönt att värmen är här! *bara för det kommer det bli storm imorgon*.. NEJ! det ska det inte bli (a) för imorgon ska jag vara med min baby, vi åker ut till mamma.. tänkte köpa lite godsaker så får vi ha en myskväll med film eller något :) blir bra vilket som. Det blir första gången han åker ut dit efter våran flytt :)

Hmm.. nu vet jag inte vad jag ska göra. Dom sa att dom skulle komma vid 7 - 8. Kommer de inte hit till 9 så går jag nog hem, har lite plugg att göra! Bättre att göra det idag eftersom jag vet att jag kommer slöa med det imorgon! Nej, nu ska jag fortsätta tråka i 20 min, och om de fortfarande inte är här då, then i'm leaving..





he's grown, but still our baby :)

K o m m e n t a r e r

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0