# 288 - Så ser min dag ut

Nu sitter jag hemma hos min pappa och väntar på att make-up kursen ska börja, 08:30. Kursen hålls i en byggnad som ligger precis över vägen här så det tar några minuter att komma dit :) Vaknade 06:30 idag, åt ingen frukost så min mage sitter och kurrar just nu.. får bli att köpa något gott i skolan sen.
Idag slutar jag ganska tidigt, slutar vid 14:00 och efter det så ska jag hem till min syster för att sedan gå med henne på stan :) får se om vi hittar något nödvändigt att köpa.

Annars är dagen i stort sett oplanerad, eller.. nej, måste faktiskt plugga! Måste se till att bli klar me massa bajs innan påsklovet. jobbigt, men det är bara att bita ihop och le (påminner mig om min tandläkare) haha, nej nu ska jag strax röra på mig. Hoppas ni får en bra dag!

K o m m e n t a r e r
Postat av: Lejla

hej. Tack så mkt =) Kjolen kmr från Gina Tricot och linnet är från HM :)

2009-03-30 @ 14:21:40
URL: http://justlikeastar.blogg.se/
Postat av: sara

ja dom var jätte billiga, i sverige kostar dom ju från 400-1000 men i thailand gav jag från 70-100 kr :D

2009-03-30 @ 15:49:13
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/
Postat av: leandra

hej cristal det är leandra du vet ermins granne!älskar din blogg men kan du ha lite mer bilder?

2010-05-16 @ 15:30:27

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0