# 290 - Vill inte bli sjuk

Idag har jag i stort sett legat i sängen hela dagen.. vaknade med ont i magen så bestämmde mig för att skippa skolan och vila istället. Efter att jag vaknat så kännde jag mig fortfarande väldigt seg och trött, fick migrän.. så jag gick och la mig igen och blev väldigt varm. Undrade om jag inte hade feber, så gick upp.. tog lite frisk luft, sedan in i huset och kollade min temperatur.. som tur hade jag ingen feber, låg på 37.3. Behövde nog bara lite frisk luft och upp och röra på mig. Men nu mår jag bättre, fortfarande seg dock.. men hoppas på att bli bra imorgon :) vill ju inte bli sjuk nu under lovet!

Nu ska jag ut och leka med hunden :)


K o m m e n t a r e r

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0